*

*

WHITE BLAZER




¡Buenas noches chicos! Una de las pocas blazer que me quedaba por enseñar en el blog es esta de color blanco de Cortefiel ( otro regalo de mi chico) ya sabéis que me encantan y suelo usarlas muy a menudo. También estreno pantalones de cuero sintético de H&M, son perfectos para el invierno ya que tienen por dentro una especie de forro que les hace más "gorditos".
El resto del outfit es una camiseta básica en color gris de H&M, bolso de Primark , sneakers de Converse, bufanda de Loewe y reloj Dogma.
Como veis hoy también traigo una invitada especial , mi pequeña osito Nala.



Good night guys! One of the few remaining blazer me to teach in this blog is white Cortefiel (another gift from my boyfriend) you know that I love and I usually use them very often. Also Release synthetic leather pants H & M, they are perfect for winter because they have inside a kind of lining which makes them more "fat".
The rest of the outfit is a basic tee in gray H & M, Primark bag, Converse sneakers, Loewe scarf and watch Dogma.
You see today I bring a special guest, my little teddy Nala.

Americana/Blazer: Cortefiel
Camiseta/T-shirt: H&M
Pantalones/Pants: H&M
Bufanda/Scarf: Loewe
Bolso/Bag: Primark
Sneakers: Converse
Reloj/Wacht: Dogma
Gafas/Sunglasses: RayBan




9 comentarios:

  1. Hi,fashion girl!!!You are doing a good job in fashion and I love all your post,wanna be your friend!Can I?
    Just check my blog and let me know,follow me and I will follow u back asap
    A kiss from China

    http://mingmingshuohaode.blogspot.com/

    ResponderEliminar
  2. I'm totally in love!

    Alice Cerea,
    BABYWHATSUP.COM
    New GIVEAWAY with 3 gift cards.

    ResponderEliminar
  3. La americana blanca es muy elegante y me gusta como queda con esos leggins negros

    pd; que perrita tan bonita

    Isabel Nieto

    ResponderEliminar
  4. Preciosa como siempre mi niña tu hermana que te quiere con locura. Por cierto me encanta la americana blanca.

    ResponderEliminar
  5. Love this look. It's so classy with that blazer :)

    Looking forward to see more of your posts!

    Have a nice day! :)

    xoxo,
    SHAIRA
    http://www.missdream-girl.blogspot.com

    ResponderEliminar
  6. ideal guapa! no me puede gustar más la blazer!
    www.front-low.com

    ResponderEliminar

  7. I'm totally in love!

    Alice Cerea,
    BABYWHATSUP.COM
    New GIVEAWAY with 3 gift cards.

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...